حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بیله سوار
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای آشنا شدن با ظرفیت‌های آموزش عالی نظام تعلیم و تربیت و موسسات آموزشی بیله سوار مغان به این شهرستان سفر کردند.

به گزارش ارتاویل نیوز،علی بهشتي در اين ديدار برای بررسی راهکارهای اساسی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای توسعه این شهرستان،به بيان تاريخچه و قدمت كهن بيله سوار پرداخته و به اعتقادات ديني و مذهبي اهالي شريف بيله سوار در دفاع غیرتمندانه كشاورزان اين آب و خاك از مرز و بوم كهن در قبال تهاجمات آن زمان دشمنان اشاره کرد.

 
معاون فرماندار بیله سوار اظهار کرد: پتانسيل  و توانمنديهاي اين منطقه چه از لحاظ كشاورزي و دامداري و چه از لحاظ توريستي و گردشگري و تردد بيش از سه هزار مسافر از تبعه آذري از اين شهر به ساير شهرها و استانهاي همجوار ضرورت دارد كه مسئولين به اين شهرستان نگرش سازنده و توجه ویژه ای داشته باشند.
 
وی همچنين بين المللي شدن دانشگاههاي پيام نور و آزاد براي اين نقطه صفر مرزي كه چندين هزار جوان تحصيل كرده دانشگاهي كشور جهت ادامه تحصيل به آنسوي مرزها عزيمت مي كنند را يك موضوع حياتي خواند و نسبت به بين اللمللي شدن اين دانشگاهها تاكيد كرد.
 
بهشتی توجه بیش از پیش اقدامات موثر و کارآمد را در رفع نارسایی ها و آسیب های مربوط به مراکز علمی و دانشگاهی را اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار شد.
 
در پايان این دیدار اعضای كمیسيون آموزش و تحقیقات مجلس شوراي اسلامي،برای  توسعه مقاطع آموزش عالي و بين اللمللي شدن دانشگاههاي بيله سوار، تجهيز كانونها ي فرهنگي و تربيتي ، حل مشكل كارخانه لبنيات هنرستان كشاورزي ، تكميال مدرسه 17 شهريور و مدرسه تختي بيله سوار و ... قول مساعد دادند كه در اين خصوص اقدامات لازم در كمسيون مربوطه ارائه گردد.
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 1:32 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 114889
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1